Coaching en intervisie

Incompany

Tijdens een traject kunnen we ook coaching en intervisie verzorgen. Soms hebben medewerkers namelijk even wat extra begeleiding nodig. Coaching kan uw medewerkers antwoord bieden op meer persoonlijke vragen, zoals: wat moet ik doen om mijn doelen te bereiken? Ook kunt u coaching inzetten ter afronding van een trainingstraject om het geleerde in de dagelijkse praktijk te oefenen. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Coaching on the job, waarbij een trainer met een medewerker meeluistert tijdens het voeren van klantgerichte telefoongesprekken, zodat hij persoonlijk kan ingaan op individuele aandachtspunten.
  • E-coaching, waarbij een medewerker de uitgewerkte notulen van een belangrijke vergadering per e-mail voorlegt aan een taaltrainer.

Wat uw behoefte ook is, wij stellen samen met u een plan van aanpak op met hierin uw vraag, de werksituatie en de te bereiken doelen. Dit plan bevat concrete doelen en is kort, krachtig en to the point.
 
Daarbij kunnen we ook intervisie geven. Hierbij bespreken medewerkers samen werkgerelateerde vraagstukken en knelpunten. Op die manier wordt gezamenlijke deskundigheid optimaal benut en leren ze van elkaar.
 
Schoevers begeleidt de opzet van intervisiegroepen, onder andere door het bepalen van spelregels, werkwijze en frequentie. Ook reiken wij uw medewerkers technieken aan waarmee zij zelfstandig de intervisiebijeenkomsten voort kunnen zetten na het traject, zodat ze zelfstandig met het geleerde aan de slag kunnen blijven.

Mogelijkheden bespreken

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor coaching en intervisie voor uw organisatie? Uw contactpersoon bij Schoevers Incompany, Dianne van de Rijt, staat voor u klaar met ideeën voor oplossingen op maat. Ze vertelt u alles over de mogelijkheden en denkt graag met u mee. U kunt haar mailen op DvandeRijt@schoevers.nl of bellen op 06 – 29 51 55 03.