Klacht indienen

Je hebt een klacht over Schoevers. Wij betreuren dit uiteraard. Je opleiding is een investering in je toekomst en het is belangrijk dat je hierover tevreden bent. We gaan daarom ons uiterste best doen om je klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Hoe dien je een klacht in?

  • Ben je al student bij ons? Dan vragen we je om in te loggen in je E-connect omgeving. Daar kun je onder het kopje ‘Feedback ‘ je klacht indienen.
  • Ben je nog geen student bij ons? Neem dan contact met ons op via info@schoevers.nl of 035 - 7 506 140.


Je klacht wordt binnen 48 uur in behandeling genomen en we streven er vervolgens naar om je klacht binnen 10 werkdagen af te handelen.

Ben je alsnog niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je een klacht indienen bij De Geschillencommissie. Meer informatie: https://www.degeschillencommissie.nl/

  • Ben je een zakelijke klant? Neem dan rechtstreeks contact op met je accountmanager.

We zijn blij dat je je klacht meldt; je helpt ons daarmee verbeteren.