Deeltijd
HBO-deelprogramma
6 maanden
Om de klantbeleving van een dienst of product te verbeteren en de beste service te verlenen, is het belangrijk dat je begrijpt wat de behoeften van gebruikers zijn. Tijdens het HBO Programma Servicemanagement ga je aan de slag met het onderzoeken en verbeteren van de klantgerichtheid. Zo vergroot je je inzicht in de customer experience en kun je direct aan de slag met het optimaliseren van deze klantbeleving.
Dit programma is geschikt voor iedereen die de klantbeleving wil kunnen onderzoeken en optimaliseren.
Voor dit programma gelden geen specifieke vooropleidingseisen. Het programma wordt verzorgd op HBO-niveau.
Het HBO Programma Servicemanagement bestaat uit 2 modules waarbij servicedesign en -management centraal staan. Je verdiept je in de customer experience en leert een klantgerichte aanpak te hanteren in de praktijk.
Onze docenten verzorgen de lesbijeenkomsten op een praktijkgerichte manier. Juist door deze aanpak zijn we in staat om snel vorderingen te maken. En dat merk je direct in je werk. In het programma wordt gebruikgemaakt van actueel lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie.
Als je de lessen voorbereidt, haal je meer rendement uit de bijeenkomsten. Houd als richtlijn aan dat je ongeveer evenveel tijd bezig bent met de voorbereiding als de duur van de lestijd.
Als je toegelaten wordt tot de HBO Associate degree Officemanagement met als specialisatie Hospitality, ontvang je mogelijk vrijstelling voor de overeenkomstige modules.
Je kunt in dit HBO-programma gebruikmaken van levenlanglerenkrediet. Dit HBO-programma maakt deel uit van de HBO Associate degree Officemanagement specialisatie Hospitality en heeft een omvang van 16 EC. Zie voor meer informatie Levenlanglerenkrediet (LLLK) .
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn.
Behoefte aan meer flexibiliteit? Met de lesvariant e-learning studeer je in je eigen tijd en in je eigen tempo op afstand. Je wordt online begeleid door een ervaren docent.
Voor de unieke combinatie van beide lesvarianten kies je voor virtual classroom. Hierbij volg je de lessen op vaste tijdstippen, met een docent én digitaal. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.
Bij het aantal lessen wordt uitgegaan van de avondvariant. Bij de dagvariant heb je altijd 2 lessen op dezelfde dag. In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:
(6 lessen)
(6 lessen)
Je rondt elk van de modules af met een praktijkgerichte opdracht. Na een succesvolle afronding van alle onderdelen ontvang je het diploma ‘HBO Programma Servicemanagement’ van Schoevers.
Wil je meer weten over de opbouw van onze opleidingen? Zie dan opbouw HBO.
Betaal je je opleiding zelf, of doet je werkgever dit? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen. Welke mogelijkheden er zijn, lees je terug in onze subsidiebrochure.
Opleiding op locatie
Bij Schoevers regelen wij een arrangement voor jou bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. Het dagarrangement is inclusief een uitgebreide lunch. De arrangementskosten bedragen € 25,-/ € 30,-* per dag of € 5,50 / € 10,-* per avond. Als er locatiekosten vermeld worden in het kostenoverzicht, worden deze kosten aan je doorberekend. De locatiekosten bedragen € 29,50/ € 35,-* per dag of € 10.- / € 20.-* per avond.
Let op: alle bovenstaande bedragen zijn exclusief BTW. Vanaf 1 september 2024 zijn de bedragen met een * van toepassing.
Virtual Classroom of E-learning
Wanneer je ervoor kiest om een van onze opleidingen online via een e-learning of virtual classroom te volgen, worden er geen locatie- en arrangementkosten in rekening gebracht.